17 Jul 2011

***BIRTHDAY GEGIRLZZ...*** ahakss...

Tanggal 17 JULAI 2011 genap la umor aku 2++ hahha.... still muda remaja lg ok....wlpuon org kate muke aku nie dah telebih mached (ehh btol ke aku eja nie???)
w'pon x dpt celebrate ngan tunang tesayang...tp ade gaks la org yg sudi besusah payah utkaku nie hah...... org itu adalah.....hihiihihihihii

<>




nak tau x pe yg die sediakan utk PUTERI LILIN nie hah???? hahahha (prasaan plaks....) cam kat bwh nie....










kek yg sgt sedap....separuh aku habiskan sorg jerk...hahhahahha(ketawa tamak)


garlic bread.......walaupon sgt RANGUT bile dikunyah tp sedapppp.....


jgn pandang AYAM nie sebarang tau.... wlpon hitam tp isinye exceLLENT tau... hitam rempah jer tue


mashed potato.... (kureng full krim milk...tp ttp MANTOPP!!


sayuran WAJIB ade... yela...aku kan suke sayur mentah.... so salad x ketinggalan...


mknan yg dkumpulkan... tp ade lg x amik gambo..... kuah ayam & ape lg x ingat....


mst korg tetanye2 kan nape x de muke BIRTHDAY GIRLZZ... sbb agak kureng sopan utk kuar buat ttpan umum.... haha sooo gambo mknan je la ekk.....

Wordless Wednesday