24 Ogo 2011

Iftar with Big Bos & Family...


huhuu.....nak ucapkan jutaan time kasih la kat bos & family coz sudi jemput kami staf Businees Development berbuka kat umh die..... hahha..kalau nak tau...bos siap amik cuti lagi semata2 nak masak utk kami sume tau....

yg bestnye alhamdulillah ramai yg dpt dtg with fmly masing2....... aku ingtkan aku sorg jer yg bujang..sian aku x beteman but you know what.....out of suddent ZIRA my x officemate joint the club..... sib baik ade die...kalo x keras gak aku.....

lots of credit given 2 my Bos coz die masak tip top....bak kate k.IZA.... pas pencen bos leh buka kedai mkn....hahha.... & die jd 1st customer....hihii...

x lupe gak pd fmly bos...sume terima kehadiran kami dgn senyuman ...kenyang jugak la......fuuhh...
suasana cam kat bawah yekk.......(cam biasa......hahhhaa)
.
.
.
.
.
.
.
.
aku n zira.... lame x kuo same....kami x lupe kamo tau...
liza ngan anak die......dah beso dah arissa ekk...
nie kat depan umh bos...aku tgh tggu yg lain2 smpi...... BOS a.k.a tukang jaga parking...hahha
zira..fika..ros...senyum jerk sume ekk....
kiri: Mira..Liza..K.Su & ank2...
mkn time....hahhaha......sian aku gambo x de ekk.....almaklumla....sume tekun mkn....
nie yg kat bwh plak....ramai gak la yg dtg.......
lelaki sibuk bebual....tekun betol shaakir (baju putih tgn besilang).....apo la tue

itu saje la....brruupppppp!!! alhamdulillah..kenyang...haha...
p/s : next year leh la bos jemput lagi ek.......hihi

Tiada ulasan:

Wordless Wednesday