8 Sep 2011

Windu same beskalku.....

haha...korang tau x pekebendenye beskal tue???  kalo mane2 yg x tau...beskal tue A.K.A basikal lorr...... hahah.. org dedulu mmg suke pendekkan pekataan...... hahah... dah lame rasenye aku x menunggang sejenis besi besambung yg namanye basikal tue.... last time aku naik ms aku form 4 kot.....be4 basikal aku tue hilang kene curi....

mase tue sedih giler........aku siap dah kunci & mangga lilit kat tiang agi...tu pon leh hilang...yg peiknye....bukan sume die amik..ade part yg pencuri tue tinggalkan utk aku.....nak tau pe????
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
sian tau...nie jer yg depa tinggalkan utk aku....tayar beskal aku...huuuu...sadis sgguh...confirm die dah jual beskal aku tue timbang kati...... dah ler arwah bapak aku yg sponsor......double sedih.....huhuu

pe yg aku ngarut nie??? sebenornye aku nak betanye pd dri aku sndri nie..... kalo aku gi keje naik beskal ok x???? hahha... leh jimat minya...slain  kurengkan pencemaran tue..... dah ler donia yg fana nie dah makin panas...... menjadi2... wlpon nie cume pns kat donia jerk.... (lom lg panas kat akhirat...subhanallah...) tp dah terase cam x nak kuar opis...


ade x org nak joint aku???? jom gi kedai apek beli beskal reramai...... (tp takot kene curi lagi maaaa........fobia lorr...)

Tiada ulasan:

Wordless Wednesday