23 Jul 2009

cUTi kat KampUng.....

Hari nie aku naik keje stlh hmpr 1 mnggu aku cuti kat kg......... best gak rrrr....dah lame x rht lame cam nie........ hr tue aku smbut birthday ke 21 aku kat kg...... my lovely sis bg aku hdiah utk bekalan dunia akhirat......(Al-Quran n terjemahan, cam diary, wrna oren lg tue.......cntk n sng nak fhm). click aku kat ofis plak g aku beg duit.....cantk, wrna coklat n hitam... hubby aku plk bagi aku rntai yg sgt comel......... n yg plg x leh blah, angah aku bg aku hadiah AISKRIM CUP....... geli ati btl.............dia kte tak smpt nak bli pe2... yela........org bru dpt baby la...


oh ye.........baru aku ingt.....aku dah dpt ank sedara........ nak tgk gmbr BABY BARU dalam family aku ade kat bwh nie..........


Pic 1,2,3: Br 1/2jam lahir












Pic 4,5,6,7,8 : gmbr ms kat umah. umur 2 hari... tido jek..........bangun, nyusu, tido........




pic 9 : nie la bapak die........cayangnye.........baby dpt bnyk hadiah...... (gmbr mak die x de sbb lom sht g..... lagi x kali upload)
ok.....kat bwh nie Biodata ank sedara aku nie.........:
Nama : Noor Muhammad Adip bin Noor Muhammad Hedzir
Panggil : ADIP
T.Lahir : 27 Jun 2009 (5.30 petang sabtu = 4 Rejab 1430 H)
T. Lahir : Hospital Pakar Sultanah Fatimah, Muar
Berat : 2.85 kilo
Bapa : Noor Muhammad Hedzir
Ibu : Siti Myariam bte Yusof
p/s : Moga adip kekal sht......n kehadiranmu menyerikan lagi keluarga kita........ Muuuuuaahh!!!

Tiada ulasan:

Wordless Wednesday