24 Jun 2010

BERITA GUMBIRA UTK AKU...

Khamis : 24 jUN 2010

Dah agak lame rasenye aku x menulis pe2 kat blog aku nie.....bukanye pe...agk cbuk ckit ngan kehidupan...hehe... skrg nie hati kau tengah berbunga2.... hubby aku dah confirm yg kami akan betung hujg thn nie..... 25.12.2010.(krismas)....
So....aku mmg agk excited bile dgr brita tue.... aku tau korg msti ingt aku dah gatalkan....bkn pe...dah lme sgt kami bercinta...15 jun 2010 genaplah 6 tahun... so..brita nie mmg sgt ditunggu2 oleh fmly aku.... x ksh la kalau tung 2 thn pon..asalkan de ikatan...

Jadi...bile hubby aku dah confirm tarikh terus aku excited tok keluarkan check list yg aku dah buat sejak bile pon aku x ingt.... dah berhabuk tebal dekat 1 ici.... dalam list tue sume ade..dari hantaran lelaki & perempuan, warna, design baju, doorgift, jamuan lain2...

so skrg nie aku cume update ckt2 je supaya ikut peredaran zaman...haha.. mcm2 web aku layari...utk cari warna n baju yg sesuai... so post lps nie akn berkisar ttg perancangan mjlis aku jerk... mst korg rase aku nie telebih excited sbb mjlis aku nie lmbt lg kan.... sbnrnye mmg la lame lg...tp tarikh mjlis aku tue kene masa cuti sekolah... jd mst ramai yg booking...so kena la buat awal.... supaya x gigit jari aku nnt....

Tiada ulasan:

Wordless Wednesday