19 Ogo 2011

**aktiviti meringankan tulang**

hari nie department aku wat keje luar dr keje hakiki...huhu... menyiapkan brg2 utk Majlis Berbuka Puasa bersama Warga Rumah Nur Ehsan.... so....mcm2 kej yg d buat... kire cam mengutip pahala di bulan mulia la kan....

soo nie ler gelagatnye....
.
.
.
.
.
.
.
aku besame ibu mengandung.....
quality control engineer : a.k.a Mr. james@ shaakir..
cam kepoh jerk mereka be2 nie ekk...
production permula.......
lelaki pon x terkecuali..... siap post agi....
majlis akan diadakan pd 19 Ogos 2011 nie.... wlpon aku x dapat pegi tp hati aku ttp besama mereka..... kalau aku gi confirm aku sedih tgk org tue tue sume coz ade yg dtinggalkan ank2 mrk.. tue la kan... MAK BAPA boleh jg anak bebelas org.... tp anak yg ramai tue sorg pon lom tentu nak jg mak bapa yg be2 tue jer.....

terasa insaf diri ini......


Tiada ulasan:

Wordless Wednesday