28 Sep 2011

Perlu ker nak DIET!!!??????


huurmmm.....dah jd lumrah kan....sape nak kawen sume kene diet..... (alasan- takot baju kawen nnt x muat, nnt x cantik la....) sape kate bdn gempal x cntik ????? KECANTIKAN adalah Hak Milik tiap Insan OK..... soo... x ksh la sy gempal ker...kurus ker...... yg penting Incik FH sy x suke sy cam nie.....  taste lelaki lain2 ok.... ker korg nak soh aku betukar dr HAPPY GO LUCKY ke.........
.
.
.
.
.
"korg x leh mkn dpn aku n x leh sebut ape2 bekaitan ngan mknan"....nak cam tue ekk... soo... 

tolong jgn ckp "fidah..ko skrg dah berisi wei.... ko x nak diet ker..... jgn mkn bende tue..beminyak... tgk aku..x mkn bnde2 cam tue... b'fast oat & buah jer... " aku tgk ko mkn bnd2 cam tue x de la nmpk kurus & cntik pon....

most important thing is aku SIHAT sudah ler..... & x lbh mane pon berat aku nie... x de la timbang smpai jarum pusing 2 kali kan.......huurmmm.... 

sooo..... 
senyum je la ekk.............................................

Tiada ulasan:

Wordless Wednesday