29 Ogo 2012

cerita sebalik majlis BERINAI

1. TAYAR LORI SANGKUT : tgh sume siap2 nak sediakan mknan utk mlm tue... tetiba lori yg anta ikn keli fresh dr kolam area KG aku tue leh tesangkut plak tayar dlm tanah.... mngkin ms tue musim hujan..lgpon tnh kat umh tue br 4 bln sebelum ditambak...mmg agak lembik ckt... punyelaha nak kuarkan lori tue.... smpi hbs betepek tanah kat dinding blkg umh mama.... sib baik wrna dinding ngan tanah sama.... x de la nmpk sgt... hihii..

2. TUDUNG KURG SELESA : mmg sepnjang mjlis aku tue tudung mmg bermsalah... yela..aku x leh slahkan bridal sbb aku slh jg.... main order jer... x fitting bebetol sbb mmg aku busy giler.. (patut aku letak tajuk wedding aku nie "PASRAH" sbb reha jer ape jd... mls nak pikir2 & mrh2....

tudungnye mmg ketat...ngam2 ngan muka ambo nie.....

3. MAKEUP TEBAL : ya hammmpunn....kalu korg tgk live muka aku ms tue mmg... cam barbie doll la... muka putih giler... bibir plak merah menyala... smpi akka ku kate dah mcm kucing lps mkn ank.... mmg menonjollah bibir aku mlm tue....

tp apepon fotographer mmg amik gambar cecantik.....
adib pelik ker apa tue????

pengapit puteri..miahahahah

 




Wordless Wednesday