29 Ogo 2012

cerita sebalik masjlis BERTANDANG...


  • BAJU HAMPIR2 X MUAT : nak d jadikan cite.. baju belah hubby tue guna pki yg bridal ada jer... tp 1 mggu sblum mjlis pegi la kedai bridal dgn niat nak fitting.. tp bridal bg tau.. baju x de lagi pd dia.. sbb ade pengantin lain pki mggu tue... esk br nak amik & anta dobi..pastue br blh oter.  ms tue mmg tercenggang la.. x tekata apa... oleh sbb hubby mmg bekeras nak baju tue sbb dah mmg idaman kalbu dia dr dulu sooo relakan jela bridal tue amik ukuran badanku ini... mmg pecaya & redha jer nie..ms hr mjlis, ms nak pki baju tue rasa frust sgt sbb bju tue mmg ngam2 jer saiznye.. (kalaulah aku tekembang ckt confirm x muat.. tp alhamdulillah... 
  • TUDUNG BRIDAL PENDEK : sib baik la aku mmg ade spair tudung putih yg agak pnjg...guna jer la ... kalo x mmg wat tayangan free jer sbb bukaan dada baju tue besar sgt & inner yg aku pki pon putih... dgn tudung pnjg tue dpt lah cover dada ku yg agak mantap tue......hihiii...
  • AHLI ROMBONGAN X CUKUP : rupanya baru la aku tau yg ms mjlis sanding aku tue ade anak sepupu yg pengsan dlm toilet umh aku tue.... kpla terantuk kat toilet bowl... soo sbb tue la fmly sepupu tedekat & rapat aku tue x dpt nak join skali.. sedih... rombongan cuma ada fmly , wakil wanita kg & sib baik der kwn2 jadi peramai majlis... kalau x hampa..
  • LAMBAT SANDING : oleh sbb tekocoh kacah & tggu ahli kompang cukup korem maka kami pon betolak lambat.. ptutnya sanding kul 2pm... tp telajak smpai dkt kul 3pm... hujan gerimis plak tue... org pon dah kurg tp tetap ada la... sanding kejap terus mkan beradap, amik gambar fmly & terus g outdoor....
  • KEK PENGANTIN ROSAK : sib baik sempat thn hubby ms kat meja mkn tue... dia tempah kek 2 tingkat dihiasi buah2an segar.. alih2 yg smpi dpn mata setingkat jer... comot plak tue.... mmg naik angiin betol dia... tp cover jer.... 
sooo..cukup2 mengeluh bnde dah lps..lynkan gambar2 nie jer...

pelamin yg simple jer...idea dr hubby... (classic betol laki aku nie kan... )

meja mkn beradap

tgh jln pon jadi...... 

ramai jugak la.......time kasih setia menunngu

alfatihah utk adik yg tgh tue (anak ketua tukg masak) telah kembali kerahmatullah seminggu lps mjlis aku nie... krn kemalangan motosikal... ALFATIHAH

pasukan kompang kg aku KG TELOK KEMANG MUAR




kek yg dpt diselamatkan... 

ank sdra husband & kwn ofis aku....skrg dah kawen dah depa nie..



DJ & penyanyi KEM BATELION 6 PGA BAKRI MUAR


kwn2 hubby



byeeeee................

Wordless Wednesday