1 Sep 2012

SamBAL udaNG PETAI...........nyum2

sambal udang petai
telor asin

puyoh goreng kunyit

   
sawi putih tumis air



hah.........terliur x korg??? pepagi aku dah sajikan hidangan terangkat utk korg yg selera kampong cam aku........... aku smbut merdeka ngan juadah nie la.... slama 8 bulan aku kawen nie... br la aku tau yg rupanya SAMBAL UDANG PETAI favourite HUBBY rupenye.... hikss.... same la... tp nak kne tggu cuti lama cam nie br leh mkn..... kalo x... confirm x de sape nak dok sblah kami nnt.... hikss... 

selera habis dia mkn..... alhamdulillah...suka dpt msk utk dia wlpon skali skala... oleh krn dek dok kat JB nie... segala skill msk memasak dah hilang... (nie la jadinya kalo dok serumah ngan kakak yg rajin masak.. adik tukang mkn jerk...) tp x pe... slow2 asah blk bakat semula jadi yg mmg dah ade nie... hiks.....




Tiada ulasan:

Wordless Wednesday